HET LAATSTE NIEUWS (WAARSCHIJNLIJK)

28 juli 2016 - Adawso, Ghana

AFSCHEID

Donderdag is de laatste dag in Adawso. Vrijdag vertrekken we voor een korte strandvakantie naar Kokrobite.

Donderdag bezoeken we de kralenmarkt in Koforidua en een houtsnijdorp.

Omdat we geen idee hebben of we in Krokrobite internet hebben, is dit waarschijnlijk het laatste verhaal. We gaan nu zonnen en zwemmen en hopen donderdag gezond weer aan te komen in Nederland ( Irma en Floris nog een week later).

Vanavond afscheid van de keukenstaf en van Emmanuel, die we spoedig weer in Nederland op de Parkschool hopen te ontmoeten.

Uiterst tevreden over een paar weken vol bijzondere ervaringen sluiten we ons bezoek aan Adawso en de bijzondere verblijfplaats zonder stromend water en fatsoenlijk toilet af.

1. Ineke:
    28 juli 2016
    Ik heb genoten van al jullie verhalen.
    Wie verre reizen doet kan veel verhalen. Volgens ene Anthony Bourdain verandert reizen de mens en de dalai lama heeft ooit aangegeven elk jaar ergens heen te gaan waar je nog nooit geweest bent. Ik popel om jullie verhalen en ervaringen te horen
    Nog een heel fijne vakantieweek gewenst en een goede terugreis.
    Kus voor Marry en Maya, Ineke
  2. Annette van der Ploeg:
    28 juli 2016
    Wat een mooie verhalen zeg, geniet nog lekker van jullie laatste week. dikke kus voor astrid en nico xxx
  3. Sini Dekker:
    28 juli 2016
    Voor straks: safe journey home! En dan genieten van een welverdiende rust!
  4. Ronald van Drunen:
    28 juli 2016
    Bedankt voor jullie mooie verhalen. Geniet nog ff van het stand en de zee.
    Goede terugreis en tot donderdag.
  5. Johannes en Lummie:
    28 juli 2016
    Bedankt voor jullie duidelijke verhalen. Nu nog snel even genieten van een mooie strandvakantie. Goede thuisreis en dan graag tot ziens.
  6. Marjon:
    29 juli 2016
    Wat leuk om jullie via de blogs te hebben kunnen volgen! Geniet nog even van het laatste stukje en een goede terugreis! @Pap en Astrid: Tot snel!! Xx
  7. Lia:
    29 juli 2016
    Veel plezier gehad met het lezen van de verslagen en troost, ook in Nederland zit je wel eens zonder bereik! Geniet nog even, wel verdiend, en tot snel. Grtjes Lia
  8. Anja:
    30 juli 2016
    Haha, wat een grappig verhaal. Ik zie Nico al helemaal voor me met zijn microfoon.
    Veel plezier de laatste dagen.
  9. Karin:
    2 augustus 2016
    Wat geweldig leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien!
  10. Klazien:
    3 augustus 2016
    In Slovenië is internet niet altijd geweldig, maar nu heb ik gelegenheid jullue te bedanken voor de prachtige verhalen. Goed werk gedaan. Goede reis terug hopelijk tot snel Nico en Astrid
  11. Ingeboeg:
    4 augustus 2016
    Wat een mooie verhalen hebben jullie ons gegeven. Hoop dat de strandvakantie een mooie tractatie is geweest na jullie avonturen en dat jullie veilig weer zijn aangekomen in Nederland!!